Ремонт посудомийних машин Candy
Сучасні люди звикли, щоб у будинку завжди було комфортно і тому техніка від компанії Candy – часті гості. Але незалежно від марки та моделі, техніка має властивість ламатися і закономірно постає питання про те, щоб провести ремонт посудомийних машин Candy.
Навіть при всьому дбайливому обігу посудомийна машина канді ремонт та діагностику вимагає на постійній основі – якщо запустити проблему, то це може стати причиною більш дорогого ремонту чи купівлі нової техніки. Але проводити ремонт посудомийних машин, рекомендовано у професійній майстерні, але не самотужки.
Часті поломки
Користуючись побутовою технікою, власники зустрічають такі часті поломки посудомийних машин Candy. Але перш за все, варто знати які ознаки та симптоми стають основою, щоб оформити виклик майстра по посудомийних машинах.
1. Відсутній забір води через засмічення або пошкодження самого шланга для подачі її або зламався сам насос. Це вимагає заміни деталі вдома у замовника, і немає необхідності відвозити агрегат до майстерні.
2. Ремонт посудомийної машини Candy проводиться, якщо вода не набирається як у робочий відсік системи, так і з'являється під машинкою калюжа вологи. Швидше за все, має місце схуднення бака.
3. У процесі роботи може виявлятися запах гару - варто міняти самі сальники або полетіли підшипники. У такому разі просто проводиться їхня заміна вдома у замовника і все.

Коди помилок
Нерідко, проводячи ремонт посудомийки канді, майстри уточнюють і те, який символ код вибився на екрані дисплея.
1. Помилка Е1 – вказівка на те, що поломка стосується процесу затоки води. Достатній рівень може встановлюватись програмою, хоча не досягається до моменту закінчення заданого проміжку миття.
2. Помилка Е2 – проблеми зі зливом води. Так злив не здійснюється після закінчення заданої програми у системі миття.
3. Помилка Е3 – проблема стосується недостатньої температури для миття води, яка не піднімається до заданого програмою рівня.
4. Помилка Е4 – автоматично вмикається в процесі роботи програма аквастоп
5. Помилка Е5 – йдеться про обрив датчика в системі температур NTC або має місце коротке його замикання.
Це далеко не повний список проблем та поломок, з якими стикаються власники посудомийної машини від Канді. Тим не менш, це не виключає необхідність своєчасного виклику майстра та діагностика апаратури, ремонт. Інакше це може спровокувати ще більш дорогий ремонт у майбутньому або потреба в купівлі нової системи.
Основні причини поломок
· Засор або вихід з ладу зливного насоса – у цьому випадку вода не буде зливатися із системи, і агрегат буде відключатися сам після запуску миття.
· Несправні технічні датчики, внаслідок чого машинка не попестить посуд належним чином, залишаючи на поверхні розмив.
· Може мати місце і збій в електронному модулі управління і як наслідок машинка не запускається в роботу, або порушуються деякі його програми та процеси, наприклад забір або злив води.
· Порушено у проводах клеми через їх окислення, відповідно при запуску старту агрегат не працюватиме.
· В силу зносу сальників або підшипників – це буде проявлятися в сильному гуркоті та шумі машинки в процесі роботи.
· Вийшов з ладу нагрівальний елемент – машинка не гріє воду і відповідно якість миття посуду страждає.

Але незалежно від першопричини та типу поломки варто викликати майстра з ремонту додому та провести повну та всебічну діагностику системи. Це дозволить виявити поломку і в міру можливості – усунути її вдома або ж у сервісі.
Чому варто звернутися до майстерні?
Чому всі роботи варто довірити майстрам – вони мають достатній рівень знань та досвід, деталі. А це вже якість роботи та оперативне усунення поломки, довгі роки служби. Але чому варто звернутися до майстрів – це є свої аргументи:
1. Майстер виїжджає додому до замовника у найкоротший термін, що дозволить провести ремонт невідкладно.
2. Сервісні послуги надаються без вихідних і перерви – це особливо зручно для замовника, адже немає потреби відпрошуватися з роботи, чекати в обідню перерву і так далі
3. Для ремонту майстра використовують тільки оригінальні запчастини і нові, але ніяк не вживані, рекомендовані від самого виробника.
Окрім цього, на всі виконані роботи майстер дає особисто гарантію від сервісу – один рік. При цьому на деталі, що використовуються при ремонті агрегату – дається від майстерні гарантія на півроку.